1-ша Міжнародна виставка автотранспорту для бізнесу
27-30 травня 2020 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

У Китаї почали їздити безпілотні електричні метробуси

news
У китайському місті Ібінь в провінції Сичуань відкрили лінію незвичайного міського транспорту.
В Китае начали ездить беспилотные электрические метробусы - Rapid
Зовні, він нагадує трамвай, тільки їздить без рейок і без контактної лінії. Більш того, новий громадський транспорт ще й безпілотний.
 


Система ART (Autonomous Rail Rapid Transit) є свого роду гібридом електрички, трамвая і автобуса. Вагони їздять нанесеною на поверхню дороги розміткою, керуючись сенсорами і камерами. При цьому, зчленовані вагони перевозять за годину значна кількість пасажирів, порівнянну з метробуса (системами BRT).
 
Електричний транспорт отримує енергію від літій-тітанатніми батарей. Одного заряду вистачає на 40 кілометрів. Час зарядки для 25-кілометрової поїздки становить 10 хвилин, а щоб підзарядитися на додаткові два-три кілометри, достатньо 30 секунд.



Трисекційний вагон має низьку підлогу і може вмістити до 300 пасажирів. Він їде на швидкості 70 км / ч. Завдяки відсутності пілота вагон може їхати в обох напрямках, а не розвертаючись.
 
Довжина маршруту в Ібінь становить 17,7 кілометра. На першому етапі безрейковий трамвай перевозитиме більше 10 000 пасажирів щодня, а після розширення мережі показник виросте до 25 000. Такі показники вже близькі до пасажиропотоку метрополітену.



Китай розробляє безрейкові трамваї з 2013 року, щоб розвантажити трафік в густонаселених мегаполісах і заодно поліпшити екологічну ситуацію. Ця система також вважається дешевше метро і навіть звичайного трамвай завдяки відсутності необхідності в прокладанні шляхів. Вартість будівництва одного вагона становить 2,2 мільйона доларів (приблизно 50 млн гривень). Для порівняння, чотири кілометри лінії метро на Виноградар, відповідно до тендера, будуть коштувати принаймні шість мільярдів гривень.



В 2017 году новый транспорт впервые презентовали в городе Чжучжоу. Но до сих пор систему испытывали только тестовом режиме. В частности, трамвай тестировали посреди пустыни в Катаре, рассчитывая использовать его во время Чемпионата мира по футболу-2022.
Джерело www.autoconsulting.com.ua/